2. Výcvik v Malešovicích

21.03.2009 18:40

V sobotu ráno se udělalo krásně a my vyrazili zase na výcvik. Tentokrát s náma šel nejenom myslivec, ale i profesionální fotografka, které jsem se děsně líbila jakou prý mám krásnou lesklou srst, no jo, je to z těch výborných tabletek co mi panička dává, abych se nedrbala :o)) a zabírá to po všech stránkách.

Nejdříve jsme aportovali z vody a jelikož se skoro všem zdála studená, nebo tam vlezli vždy jen kousek, tak jsem mohla chodit pro kačenu já - měla jsem vodu natrénovanou z toho minulého víkendu na Chvalčově ;o)) Šílela jsem, když tam Eva hodila kačenu a já pro ni nemohla. Se nám všichni smáli jak jsem prý vášnivá a nažhavená do práce, takže jsem měla radost, když se tam nějaký sourozenec neodvážil a mohla jsem nastoupit já :o)

Potom jsme se mohli zase vylítat a šlo se na bažanty a střelbu. Panička na mne neviděla, tak se těší na fotečky, ale prý mi to vcelku pěkně jde. Jen nechci bažanta přinést, bodejť, je to moje kořist, proč bych jim to měla dávat?! ;o)

Bylo to prostě opět super, jen když zalezlo sluníčko, tak se panička klepala zimou ale procházce potom neodolala, to už ale myslivec nešel s náma i když se smál kam chce panička jít, když má tak červený nos. My ale šli procházkou kolem vody (prej se tam dá někde přejít na druhou stranu) a Eva nám tam házela klacky, takže jsme tam pořád lítali a děsně se nám to líbilo - teda nám odvážným :o))) Přes pole jsme se dostali k lávce, nad kterou všichni začali bláznit, tak panička neváhala a vydala se přes ni a my štěnda za ní :o)) Já to už měla natrénované z tratě, sice je tam lávka jen malá, ale je, není se přece čeho bát, však když spadnem, tak vyplavem :o)

Na konci cesty se někteří pustili do ryby a pánečci šíleli, mě to nezaujalo, tak byla panička ráda, že si žádnou kost nezapíchnu a museli jsme stejně už všichni na vodítka a vydali se pěkně utahaní na cestu domů.

—————

Zpět


Počítadlo.cz