Minisetkání s Bellys a Bugsym

31.01.2009 19:07

Ráno jsme se narychlo sbalili jako před každým výcvikem a jelo se. Tentokrát jsme šli ale jen s Bugsym a Bellys, abychom si procvičili výstavu, která je již za týden a Bellys se učí přivolání "k noze", které mě prý taky nejde, ale já k tomuhle chození k noze taky nevidím důvod. Počasí nám vcelku přálo a bylo zamrzlo, tak jsme tentokrát trénovali v takové dolině v lese. Bylo to bezva. Běhali jsme dokolečka a i panička běhala tentokráte ale s Aishou aby nás bylo víc, když páneček běhal se mnou. Brzy ale paničku rozbolely nohy - ony ji teď pořád nějak moc bolí - a Zdeněk od Bugsyho už taky volal, že se mu točí hlava, tak se Eva jen smála, že jestli to chceme jít vážně v takovémhle "stavu" na výstavu :o)) No co, však to bude naše první, tak co s tím blázní, ne?

Pak jsme se šli tradičně ještě projít a zkoušeli dumíka a bylo to hrozně fajn tím, že nás bylo méně. Mě tam ale přeci jen chyběla Bollinka, se kterou jsem zvyklá se prát, tak jsem se pustila do Bellys, jenže ta nemá takovou sílu a vůbec dnes byla nějaká slabá tak mne co chvíli lidi okřikovali ať ji nechám být, že jí ublížím, ale taková já přeci nejsem!?

No a pak jsme šli ještě na chvilenku k Evě, kde si s ní panička povídala a mezitím páneček pomáhal Jakubovi nosit nějaké věci. Já chtěla všude šmejdit, ale panička mne nepustila, tak jsem byla trošku mrzutá. Jinak říkala Eva, že bych potřebovala posilovat ty přední nohy, tak mi prej bude panička dávat do tlamy nákupy a potřebovala bych plavat, tak se snad brzy oteplí abychom mohli všichni do vody a hlavně já potřebuji posílit, že prý nemám žádné svaly, tsss.. Na podrážděné očičko mi doporučila Eva opthalmo-framycoin, tak mi ho budou pánečci mazat.

Jo a dostala jsem nový pelíšek od Evy, nejdřív jsem na něj doma opatrně našlapovala - je tak nadýchaný - ale pak jsem zjistila, že se na něm báječně hajá, ale já stejně nejraději u paničky v pelíšku ;o)))

—————

Zpět


Počítadlo.cz