Nové hračky

14.11.2008 17:47

 

Dnes mi panička přivezla spoustu nových hraček, chtěla mi je dávat postupně, ale neodolala :o)) Největší radost mám ze svítivého balónku, honila jsem se s ním po celém bytě, protože je hrozně hladký a pořád mi vypadával z tlamičky.

Potom jsem dostalala míček, kterým mi panička naplnila granulky, nejdříve jsem si myslela, že je to jen balónek, ty já miluju všechny, ale pak se z nich najednou začalo něco sypat a já už jen lítala po celé kuchyni, kutálela a baštila granulky.. pak ale došly :o( a musím čekat až mi zase do balónku nějaké dají. Stejně nechápu proč mi je nedají rovnou..

Další úžasný balónek je na šňůrce a můžu se o něj s paničkou přetahovat, ale děsně se mi líbí ta šňůřka, kterou bych nejraděj přežvýkala, což se nevím proč nelíbí paničce!?

Ještě jsem dostala pískacího latexového ptáka, je úžasný, píská nejlíp ze všech hraček, takže s ním teď budu pískat ve dne v noci ať se to pánečkům líbí nebo :o)

A na závěr jsem dostala ochutnat uzené ucho.. panička si myslela, že u něj vydržím aspoň hodinu, nebo půl, protože mi dala jen půl ucha na zkoušku, ale já to v sobě měla během asi 10 min. :o) oni pořád nechápou, že mám prostě hlad a nebudu se s ničím babrat hodinu - blázni..

—————

Zpět


Počítadlo.cz